Stichting Wonen en Zorg Purmerend, locatie De Rusthoeve

Wolthuissingel 1 1441 DN Purmerend
Deze locatie is onderdeel van Stichting Wonen en Zorg Purmerend

Waardering van Stichting Wonen en Zorg Purmerend, locatie De Rusthoeve - Purmerend op 7 september 2019 Interview

Na een ziekenhuis opname kon ik niet meer naar huis. Ik ben afhankelijk van zorg en dat was thuis niet mogelijk. Omdat er in Amsterdam geen plaats was ben ik hier gekomen. Ze hebben me geweldig maar vooral liefdevol opgevangen. De zusters zijn hartstikke lief en leven met me mee. Ik heb regelmatig goede gesprekken met de arts en 2 x per week heb ik fysiotherapie. Verder helpen ze met alles wat ik nodig heb. De locatie is niet waar ik wil zijn. Aan de verzorging en het personeel ligt het absoluut niet, die is super. Ik kan me inmiddels weer wat beter zelf redden. Het verschilt van dag tot dag. Als ik een slechte dag heb eet ik in mijn kamer en anders ga ik naar het restaurant. Ik zou graag een keer naar buiten willen. Dan heb ik iemand nodig om dat met mij te kunnen doen. De medewerkers hebben daar geen tijd voor. Die werken al onder hoge werkdruk. Ik hoop dat het misschien mogelijk is met behulp van een vrijwilliger. Vrijwilligers doen al veel hier, ze zijn onmisbaar en doen veel goed werk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Wonen en Zorg Purmerend, locatie De Rusthoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.