Waardering van Stichting Wonen en Zorg Purmerend, locatie De Rusthoeve - Purmerend op 2 november 2018 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Sinds ik hier woon ben ik rustiger geworden. Ik heb het hier goed naar mijn zin. Ik kan goed met de medewerkers opschieten, ze zijn aardig en altijd even hartelijk naar mij toe. De verzorging die ze mij hier geven is goed. Ze komen de afspraken na, ze komen bijvoorbeeld altijd op de afgesproken tijd mijn kousen aan en uittrekken. Er wordt goed naar mij geluisterd en ze komen, als ze er de tijd voor hebben, even mij zitten om met mij te praten. In de nacht is er niet zoveel personeel en het is dan ook een keer voorgekomen dat ik, toen ik om hulp belde, ik wel lang moest wachten eer er iemand kwam. Mijn woonruimte vind ik zalig en het eten is hier goed. De medewerkers letten er trouwens ook op dat ik wel goed eet. Een minpuntje heb ik wel, de lakens gaan naar een wasserij toe en dat verloopt niet naar behoren. Het duurt sowieso lang eer het wasgoed terug is maar soms komt het ook helemaal niet meer terug of krijg ik het verkeerde wasgoed terug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Wonen en Zorg Purmerend, locatie De Rusthoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.