Waardering van Stichting Wonen en Zorg Purmerend, locatie De Rusthoeve - Purmerend op 13 september 2019 interview

6.8

Sommige verzorgenden stralen in mijn ogen niets uit. Zij doen hun werk en dat is het dan. Bij andere medewerkers zie ik net dat beetje meer. Zo geven zij aandacht, waardoor zij de bewoners geruststellen. Verschillende vaste verzorgenden zijn weggegaan. Ik zie nu vaak uitzendkrachten. Dat vind ik vervelend, want ik merk dat mijn moeder daar onrustig van wordt. Wat meer continuïteit in de zorg zou ik prettig vinden. De medewerkers proberen wel aan te sluiten bij mijn moeder. Er is nu een deskundige ingeschakeld om de situatie leefbaarder voor haar te maken. Naar mij wordt goed geluisterd. Als ik aangeef dat ik iets anders wil of advies vraag, dan gaan de medewerkers daar altijd wel op in. Het elektronisch dossier van mijn moeder vind ik prima. Zo kan ik per dag lezen wat ze meemaakt en doet. De medewerkers kunnen mij op die manier ook vragen stellen en aangeven dat de shampoo op is. In mijn ogen is het gebouw heel erg verouderd en kan het wel een opknapbeurt gebruiken. De inrichting en de keukenapparatuur zoals de oven zien er naar mijn mening sober en gedateerd uit. De instelling staat in het centrum van Purmerend. Die ligging vind ik prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Wonen en Zorg Purmerend, locatie De Rusthoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.