Waardering van Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Aelbrecht van Beijeren - Den Haag op 1 november 2018

de verzorging is prima, het personeel doet het ook prima.Het gebouw is wat ouderwets, de keukeninrichting op de kamer behoeft vernieuwing.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Aelbrecht van Beijeren - Den Haag

Geachte mantelzorger, bewoner,

Hartelijk dank voor uw waardering, fijn om te lezen dat u tevreden bent. Wij zullen ons uiterste best doen om dit zo voort te zetten. Wat betreft de inrichting van de keuken in het appartement kunt u dit eens bespreken met de teamleider. Zij kan dit terugkoppelen naar de persoon die hier desgewenst actie op kan ondernemen.

Met vriendelijke groet,
Bea van der Avort
Stafmedewerker communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Aelbrecht van Beijeren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.