Waardering van Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Aelbrecht van Beijeren - Den Haag op 1 november 2018

6.8

Soms duidelijk merkbaar, dat er op dat moment te weinig personeel is.( door ziekte of andere uitval/vakantie)Als iedereen er is, is de zorg oké.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Aelbrecht van Beijeren - Den Haag

Geachte mantelzorger, bewoner,

Hartelijk dank voor uw waardering, fijn om te lezen dat u in grote lijnen tevreden bent. Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat u of uw familielid zo min mogelijk merkt van personeelsuitval wanneer dit aan de hand is. Helaas is dit niet altijd 100% te voorkomen.

Met vriendelijke groet,
Bea van der Avort
Stafmedewerker communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Aelbrecht van Beijeren? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.