Waardering van Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo - Den Haag op 1 november 2018

6.8

De harde kern van de medewerkers is uitstekend, de parttimers wisselend maar de onderlinge coördinatie laat te wensen over. De leiding verdiept zich onvoldoende in wat op de werkvloer speelt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo - Den Haag

Geachte mantelzorger, bewoner,

Hartelijk dank voor uw waardering. Sinds kort kunnen wij reacties plaatsen en beheren, vandaar mij late reactie.

Ik wil graag even terugkomen op uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over onze medewerkers! We werken er hard aan om de onderlinge coördinatie te verbeteren. We hebben deze week een nieuw elektronisch zorgdossier in gebruik genomen die de overdracht makkelijker maakt voor de medewerkers. Ook werken we aan een betere communicatie tussen leiding en werkvloer, als u hierover van gedachten wilt wisselen met de teamleider dan bent u van harte uitgenodigt contact op te nemen met de betreffende persoon.

Op de website kunt u de contactgegevens van de teamleiders vinden: https://www.oldael.nl/contact/. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Bea van der Avort
Stafmedewerker communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.