Waardering van Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo - Den Haag op 1 november 2018

6.2

De zorg laat in het algemeen te wensen over. De verpleging heeft het druk en op het ouderen alarm wordt soms niet of nauwelijks gereageerd.De verzorging kent personen die weinig respectvol met ouderen om gaan. Wensen worden vooral lastig gevonden. Twee glazen thee worden gevraagd. Er worden twee halve glazen geschonken. Waarom geen volle? Het is op! Oh ja, kunt u dan geen nieuwe halen. Ik zal kijken. Om vervolgens nooit meer terug te komen.Een verpleegkundige was tot tweemaal toe zo overtuigd van haar eigen gelijk met het verstrekken van de trombosepil, dat zij ondanks tegenwerpingen van de bewoner bleef volhouden dat zij gelijk had. Ze bleek met een oudere verstrekkingskalender te werken. Gelukkig hield de bewoner voet bij stuk.Weliswaar is dit uit de tweede hand, ik ben mantelzorger, maar de verteller is 89 jaar en bepaald niet achterlijk of dement.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo - Den Haag

Geachte mantelzorger, bewoner,

Hartelijk dank voor uw waardering. Sinds kort kunnen wij reacties plaatsen en beheren, vandaar mij late reactie.

Ik wil graag even terugkomen op uw waardering. Ik begrijp dat u vooral kritisch bent op de zorg en de bejegening van medewerkers. Wij nemen dit zeker serieus en om dit te kunnen verbeteren willen we graag de dialoog met u aangaan om de kwestie op te helderen. U bent van harte uitgenodigd om contact op te nemen met de teamleider. Op de website kunt u de contactgegevens van de teamleiders vinden: https://www.oldael.nl/contact/.

Met vriendelijke groet,
Bea van der Avort
Stafmedewerker communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.