Waardering van Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo - Den Haag op 2 november 2018

6.7
  • Ziekte van Alzheimer

De zorgverleners reageren niet altijd even adequaat... De sfeer is goed. En sinds enkel maanden wordt er veel meer georganiseerd voor de bewoners, zoals mijn vader. Fijn!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo - Den Haag

Geachte mantelzorger, bewoner,

Hartelijk dank voor uw waardering. Sinds kort kunnen wij reacties plaatsen en beheren, vandaar mij late reactie.

Ik wil graag even terugkomen op uw waardering. Fijn dat u zo tevreden bent over de activiteiten.

U geeft aan dat zorgmedewerkers niet altijd even adequaat reageren, vervelend dat u dit zo ervaart. U kunt de teamleider hier gerust op aanspreken, als dit in uw ogen verbetering behoeft.

Op de website kunt u de contactgegevens van de teamleiders vinden: https://www.oldael.nl/contact/. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Bea van der Avort
Stafmedewerker communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.