Waardering van Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo - Den Haag op 1 november 2018

4.2
  • Dementie

Een fijne plek, een mooie binnentuin, een nette kamer. Maar het personeel luistert niet, denkt voor de bewoner te moeten denken, is niet geïnteresseerd in de mens achter de bewoner. Je moet alles twee of drie keer vragen, de schoonmaak is maar matig. Er valt nog heel veel te verbeteren.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo - Den Haag

Geachte mantelzorger, bewoner,

Hartelijk dank voor uw waardering. Sinds kort kunnen wij reacties plaatsen en beheren, vandaar mij late reactie.

Ik wil graag even terugkomen op uw waardering. Ik begrijp dat u vooral kritisch bent op de bejegening van onze medewerkers. Wij zien hier zelf ook verbeterpunten en daar werken we ook aan. Wij bieden onze medewerkers sinds 2018 een training aan om ouderen en hun belevingswereld beter te leren begrijpen: de Brein Omgeving Methodiek, zie: https://www.oldael.nl/implementatie-persoonsgerichte-zorg-d-m-v-de-brein-omgeving-methodiek/

Wilt u hier meer over weten, of hier eens het gesprek over aangaan, dan bent u van harte uitgenodigd om contact op te nemen met de teamleider. Op de website kunt u de contactgegevens van de teamleiders vinden: https://www.oldael.nl/contact/.

Met vriendelijke groet,
Bea van der Avort
Stafmedewerker communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.