Waardering van Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo - Den Haag op 2 november 2018

7.7

Het is lastig om de juiste persoon (bijvoorbeeld evv-er) te bereiken. Ik heb met twee afdelingen te maken ( echtpaar waarvan 1 van de 2 op gesloten afdeling zit). Mailtjes worden niet altijd beantwoord. Ik zit op afstand dus mailcontact is voor mij wel van belang.Toch Respect voor personeel, ze doen hun best!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo - Den Haag

Geachte mantelzorger, bewoner,

Hartelijk dank voor uw waardering. Wat betreft de communicatie met de betrokken personen geeft u aan dat er verbeteringen behoeven.

Ik raad u aan hier eens contact over op te nemen met de teamleider en hier het gesprek over aan te gaan. Hij/zij kan de betrokken personen hierop aanspreken .

Op de website kunt u de contactgegevens van de teamleiders vinden: https://www.oldael.nl/contact/. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Bea van der Avort
Stafmedewerker communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.