Waardering van Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo - Den Haag op 2 november 2018

5.2

Mijn moeder woont in Oldeslo, er heerst een hectische sfeer, veel personeel heeft continu haast waardoor er vaak aan persoonlijke aandacht nogal eens wat ontbreekt. De receptie is vaak niet bemand waardoor vragen niet gesteld kunnen worden. Winkeltje is open op gezette tijden en niet aansluitend aan de lunch wat erg onhandig is voor de slecht ter been zijnde ouderen. Voor mijn dementerende moeder is het te onrustig, er is geen vast contactpersoon op de dag, behalve iemand van zorg die dan dus vuilnis en of bed verschoning doet (?), het lijkt erop dat er continu nieuw personeel is...Het is best een hoog bedrag aan "hotellerie/ kosten", maar schoonmaak en of service, of persoonlijke aandacht gaat met teveel haast..Als er met de ingehuurde wasserij iets fout gaat, lost het personeel het niet voor je op, dat moet je zelf doen! er is ook geen regelmaat in vaste verschoning van bed of apartement, dat zorgt ook voor onrust. De gangen naar de apartementen zien er oud en oersaai uit.De lift is vaak kapot, gelukkig is er een renovatie in de planning, maar dat is ook wel hard nodig.Het eten is er goed! En de activiteiten leuk en divers, dat waren goede redenen om mijn moeder in dit huis te laten wonen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo - Den Haag

Geachte mantelzorger, bewoner,

Hartelijk dank voor uw waardering. Sinds kort kunnen wij reacties plaatsen en beheren, vandaar mij late reactie.

Ik wil graag even terugkomen op uw waardering. Ik begrijp dat u vooral kritisch bent op de aandacht van onze medewerkers en de service.

Wat betreft de openingstijden van de receptie en de winkel in Oldeslo staan wij open voor suggesties. Natuurlijk dient het organisatorisch wel uitvoerbaar te zijn maar ik raad u aan hierover eens van gedachten te wisselen met de manager Welzijn, haar naam is Claudia Tuhehay.

Voor duidelijkheid over afspraken omtrent de service en zaken als de wasserij en verschoningen, verwijs ik u naar de teamleider van de afdeling waar uw moeder woont. U bent van harte uitgenodigd om contact op te nemen met de teamleider.

Op de website kunt u de contactgegevens van de betreffende personen vinden: https://www.oldael.nl/contact/. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Bea van der Avort
Stafmedewerker communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.