Waardering van Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo - Den Haag op 1 november 2018

9.2

Mijn zuster woont nu een week in Oldeslo, te kort om een gefundeerd oordeel te geven, maar alle ervaringen zijn positief. Er wordt adequaat gereageerd op verzoeken, hulpvaardigheid is groot en iedereen is vriendelijk, en : het eten is heerlijk!  Het van oorsprong Doopsgezinde gedachtengoed van waaruit Oldeslo is opgericht, is nog steeds aanwezig. Ik denk dat mijn zuster ook regelmatig de kerkdienst zal bezoeken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo - Den Haag

Geachte mantelzorger,

Hartelijk dank voor uw waardering, fijn om te lezen dat u tevreden bent over de zorg voor en het verblijf van uw zuster.

Met vriendelijke groet,
Bea van der Avort
Stafmedewerker communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.