Waardering van Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo - Den Haag op 1 november 2018

3.8

Op een aantal zeer prettige verpleeghulpen na (m.n. in de ochtend) laat de verzorging 's avonds heel wat te wensen over, om die reden hebben wij de zorg voor mijn moeder beperkt tot de ochtend. Zelfs bij de basale persoonlijke verzorging werd regelmatig 'vergeten' de tanden te poetsen en zelfs de kleding weer aangedaan ipv een nachthemd. Onbegrijpelijk, excuus was stelselmatig het tekort aan personeel waardoor er uitzendkrachten moesten worden ingehuurd. Na een door ons aangevraagd gesprek over o.a. bovengenoemde zaken werd ons beloofd hierop terug te komen , sowieso een evaluatie/terugkoppeling via de mail, nooit ontvangen.Nogmaals, de ochtendverzorging verloopt prima, bij de avondzorg zetten wij grote vraagtekens wat betreft gekwalificeerd personeel.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo - Den Haag

Geachte mantelzorger, bewoner,

Hartelijk dank voor uw waardering. Sinds kort kunnen wij reacties plaatsen en beheren, vandaar mij late reactie.

Ik wil graag even terugkomen op uw waardering. Ik begrijp dat u vooral kritisch bent op de kwaliteit van zorg op bepaalde tijdstippen. Wij zijn ons ervan bewust dat werken met externe zorgmedewerkers niet altijd ideaal is. Wij zien ook liever een stabiele vaste kern als het gaat om onze medewerkers. Helaas is er sprake van een krapte in de arbeidsmarkt als het gaat om verzorgend en verplegend personeel. Toch blijven we ons uiterste best doen om goede medewerkers te vinden, binden en boeien.

Vanwege de anonimiteit van dit platform kan ik niet zien wie u bent en wie uw moeder is, daarom vraag ik u om de teamleider nog eens aan te spreken hierop en alsnog het gesprek aan te gaan. Op de website kunt u de contactgegevens van de teamleiders vinden: https://www.oldael.nl/contact/.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Bea van der Avort
Stafmedewerker communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Zorggroep Oldael, Woonzorgcentrum Oldeslo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.