STMR, Kleinschalig Woonvorm Elisabeth hof

Vuurvlinderlaan 1 4105 TG Culemborg
Deze locatie is onderdeel van STMR

Waardering van STMR, Kleinschalig Woonvorm Elisabeth hof - Culemborg op 11 januari 2018 Interview

Ik merk op dat er momenteel veel vaste medewerkers weg zijn of ziek, daardoor zijn er veel invalkrachten. Ik vind dit lastig, omdat ze niet voldoende op de hoogte zijn. Ik vind dat ze niet voldoende weten hoe ze met mijn moeder om moeten gaan. De vaste medewerkers weten hoe mijn moeder in elkaar zit en ze doen er alles aan om het haar zo comfortabel mogelijk te maken. Mijn moeder wil bijvoorbeeld 's morgens laat op staan en 's avonds laat naar bed en dat mag ze dan ook. Dit ervaart ze als heel positief. Er zijn wel eens kleine dingetjes die mij opvallen en als ik dit aangeef, dan wordt dit bijna altijd gelijk opgelost. Daar ben ik heel tevreden over. Mijn moeder is heel blij met haar grote kamer en dat haar eigen spulletjes hier staan. Ze heeft haar eigen badkamer met toilet. Ze kan hier met mooi weer heerlijk buiten in de tuin zitten. De gezamenlijke huiskamers vind ik ook heel gezellig aandoen. Er wordt ook extra aandacht besteed aan de feestdagen. Ze hebben hier een kok die vrijwillig vers kookt en als iemand iets niet lust dan wordt daar rekening mee gehouden. Het eten wordt ook op een mooie manier opgediend. Mijn moeder vindt ook alles lekker en maakt een tevreden indruk over het eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor STMR, Kleinschalig Woonvorm Elisabeth hof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.