STMR, Kleinschalig Woonvorm Het Kulturhus

Koningin Beatrixplein 5 7 4033 GZ Lienden
Deze locatie is onderdeel van STMR

Waardering van STMR, Kleinschalig Woonvorm Het Kulturhus - Lienden op 26 september 2017 Interview

Het betreft een prachtig gebouw. Mijn buurvrouw woont hier in een schitterend appartement. Ze heeft een ruime woonkamer en een aparte slaapkamer. Er is veel licht. Er is een mooie binnentuin. Alles is nieuw. In het huis heerst een hele goede sfeer. Beneden in het huis is een kinderopvang of consultatiebureau. Tevens is er een fysiotherapie praktijk. Daardoor is er altijd wel reuring en afleiding. Op de parterre is ook een grote zaal, waar allerlei activiteiten worden georganiseerd. Mijn buurvrouw zit regelmatig achter het raam en ziet dan beneden van alles gebeuren. Het personeel is erg prettig. Ze lopen in particuliere kleding. Dat maakt de sfeer huiselijk en persoonlijk. Wat ik ook waardeer, is dat er altijd wel iemand van het personeel rond loopt die ik kan aanspreken. In het gebouw is een nieuwe keuken gekomen waar het personeel nu zelf gaat koken. Er is een minpuntje en dat is dat ik regelmatig de was kwijt ben, terwijl het wel gelabeld is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor STMR, Kleinschalig Woonvorm Het Kulturhus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.