STMR, Kleinschalig Woonvorm Het Kulturhus

Koningin Beatrixplein 5 7 4033 GZ Lienden
Deze locatie is onderdeel van STMR

Waardering van STMR, Kleinschalig Woonvorm Het Kulturhus - Lienden op 21 december 2020

Ziekte van Alzheimer

Met pijn in onze harten moesten we ons mam in februari 2016 verhuizen naar woongroep Sterappel van Het Kulturhus. Een kleinschalige woonvorm met een mooie binnentuin en medewerkers die met hart en ziel, ieder op hun eigen wijze liefdevol betrokken waren bij mam. In een nieuwe, onbekende omgeving kon mam dmv cd's en dvd's blijven genieten van zang en muziek want tot haar overlijden onlangs, beschermden haar hersenen het gevoel voor muziek van vroeger. De muzikale optredens in de Huskamer, georganiseerd door de activiteitenbegeleiding, heb ik zingend met mam dan ook ervaren als bijzondere geluksmomenten. De zorgmedewerkers, teamleider en later ook de gastvrouwen waren makkelijk benaderbaar en hadden een warme belangstelling ook voor mij als dochter. Voor ons als kinderen blijft Het Kulturhus in herinnering als de plek met een gouden randje aan een donkere wolk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor STMR, Kleinschalig Woonvorm Het Kulturhus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.