Surplus, woonzorgcentrum De Zeven Schakels

Kasteelweg 1 4761 BN Zevenbergen
Deze locatie is onderdeel van Surplus

Waardering van Surplus, woonzorgcentrum De Zeven Schakels - Zevenbergen op 27 september 2017

Beroerte

personeel is wel aardig. maar te weinig geschoold dan wel ervaren. er word veel gewerkt met uitzendkrachten. dus weinig continuiteit.ook in de artsen .hierdoor gaat er veel mis. bewoners zitten veel alleen. slechte communicatie en er word slecht geluisterd ook naar feadback. gangen ogen rommelig. huisjes ongezellig voor een blijvende bewoner.veel tl licht. en weinig maatwerk op de bewoner zelf.bejegening kan beter. aandacht voor wie dan ook is slecht. sfeer ver te zoeken..ook hier te veel doorbezuinigen ten koste van bewoner. barbeque en feestjes directie gaan wel door!....er valt hier nog veel te leren en te doen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Surplus, woonzorgcentrum De Zeven Schakels - Zevenbergen

Wij vinden het erg vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad bij De Zeven Schakels. Graag willen we met u in gesprek, zodat we de kans krijgen om te verbeteren en het vertrouwen te herstellen. We willen u vragen om uw contactgegevens te mailen naar communicatie@surplusgroep.nl, dan nemen wij contact op met u. Surplus

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Surplus, woonzorgcentrum De Zeven Schakels? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.