Waardering van Sensire, locatie De Beekdelle - Warnsveld op 8 mei 2018 interview

3.7

Ik vind de verzorging bar slecht. Daar vecht ik al jaren tegen. Er wordt steeds een ander plan gelanceerd en de beste medewerkers zijn ontslagen. Ook de uitzendkrachten wisselen steeds. De medewerkers willen wel, maar kunnen niet de kwaliteit leveren die ze willen geven. De motivatie loopt daardoor ook terug. Het schoonmaken loopt ook terug. Dat heeft geen prioriteit bij de zorgmedewerkers. Ze kunnen niet meer doen door het gebrek aan tijd. Alles moet snel gebeuren. De zorg van mijn vrouw bestaat uit verschonen en wassen en als ik er niet ben vocht toedienen. De zorg sluit niet meer aan bij wat ik belangrijk vind. Het enige dat nog gedaan wordt gebeurt door vrijwilligers. Ik krijg wel een passende reactie als ik iets vraag, maar er wordt niets mee gedaan. Er wordt niet geïnvesteerd in meubilair voor de woonkamer en er is in het gebouw geen bloemetje te bekennen. Er is weinig ruimte in het gebouw. Je kunt er een rondje lopen en verder is er niets. De bewoners kunnen alleen op het balkon. Er moet een vergoeding betaald worden voor bijzondere dingen in de woonkamer. Ik vind het ondoorzichtig waar dat geld blijft. Mijn vrouw heeft een kamer voor zichzelf en de badkamer moet gedeeld worden met een andere bewoner. Mijn vrouw heeft een mooi uitzicht. Mijn vrouw komt alleen buiten als wij dat doen. Mijn vrouw wordt naar mijn mening te vroeg naar bed gebracht en dat komt dan omdat de dienst van de medewerker afloopt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Beekdelle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.