Waardering van Sensire, locatie De Beekdelle - Warnsveld op 9 mei 2018 interview

8.8

Ik vind het personeel heel adequaat en kundig. Ze zijn erg lief voor mijn vader. Hij wordt gerespecteerd voor wat hij is en wat hij kan. Ik merk dat ze naar zijn behoeften luisteren. Het personeel houdt hem altijd goed in de gaten, zodat hij zichzelf niet overschat. Dat vind ik positief. Ze vragen altijd door,als iets voor hun niet helder is. Daarnaast wordt bijvoorbeeld het eten aangepast indien er naar gevraagd wordt. Dat vind ik ook een pluspunt. Wij als familie zijn heel tevreden en gelukkig hij hij daar goed wordt verzorgd. Wat wij ook erg fijn vinden, is dat er snel contact met ons wordt opgenomen als er iets met hem is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Beekdelle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.