Waardering van Sensire, locatie De Beekdelle - Warnsveld op 8 mei 2018 interview

7.5

Ik zou wat meer dagelijkse activiteiten voor mijn broer wensen. Voor mijn gevoel is dat niet overdreven veel. Mijn broer zegt zelf dat hij goed behandeld wordt en dat de verzorging en verpleging prima is. Er wordt zeker gereageerd als ik iets vraag en naar de mogelijkheden die er zijn wordt er gehandeld. Het gebouw is behoorlijk gedateerd. Ik vind het sober. Mijn broer heeft één kamer. De badkamer moet hij delen met een andere bewoner. Daar heb ik geen problemen mee. Het grootste deel van de dagen zit mijn broer in een stoel te slapen. Bij een goede dag is er misschien één persoon waarmee hij kan communiceren. Per zes personen is er een huiskamer. Eén keer in de maand is er zingen en soms is er gym. Dat is afhankelijk van de vrijwilligers. Ik vind dat niet goed, omdat de overheid wel behoorlijke bedragen incasseert voor zijn verblijf, maar er wordt weinig geboden. Voor alle extra's moet hij betalen zoals de was, de activiteiten en de uitjes. Ik vind dat hij tot op het bot uitgekleed wordt en dan nog wordt er gevraagd of de familie of vrijwilligers iets willen doen. Het personeel wordt iedere keer meer gekort in de uren. De dames doen hun werk naar behoren. Ik neem mijn petje voor ze af dat ze met een minimale bezetting een maximale prestatie kunnen leveren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Beekdelle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.