Waardering van Sensire, locatie De Borkel - Gorssel op 1 juni 2018 interview

8.8

Het gebouw is prima. Mijn moeder zit op de gesloten afdeling. Het had in mijn ogen wat fijner geweest als haar afdeling op de bagagegrond was. Het was bijvoorbeeld fijner geweest als zij een uitzicht had op de tuin. Nu moet ik haar meenemen naar het terras. Ik merk dat er bezuinigingen geweest zijn op de werkvloer. De woon assistent werkt maar tot 13:00 in plaats van de hele dag. Ik ben wel tevreden over de verpleging. Ze hebben aandacht voor mijn moeder en voor ons als familie. Dit doen ze door regelmatig te vragen hoe het met ons gaat. De lijntjes zijn kort. Als er iets met mijn moeder is, dan reageren ze alert. Er wordt dan meteen een notitie van gemaakt. De communicatie verloopt prima en daar ben ik tevreden over. Verder ben ik tevreden over de activiteitenbegeleidster. Mijn moeder kan bijvoorbeeld meedoen aan kegelen. Ze kan ook meedoen aan gymnastiek. Een keer in veertien dagen is er een kerkdienst. Er is een grote groep vrijwilligers die dit mogelijk maakt en dat vind ik heel positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Borkel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.