Sensire, locatie De Lunette, groepswoningen Berkelpoort, Veerpoort, Laarpoort

Coehoornsingel 3 7201 AA Zutphen
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire, locatie De Lunette, groepswoningen Berkelpoort, Veerpoort, Laarpoort - Zutphen op 3 februari 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers luisteren goed en hebben aandacht voor de kwaliteit van het leven van degene waarvoor ik mantelzorger ben. Ook word ik goed geïnformeerd. Als er iets aan de hand is, word ik onmiddellijk gebeld of gemaild. In het begin vond ik de overdracht slecht. Maar er wordt nu goed gecommuniceerd. Tegenwoordig zijn er goede afspraken gemaakt, die keurig worden nagekomen. De medewerkers gedragen zich correct en geven een goede begeleiding. Als iets niet goed verloopt, kan ik hierover direct contact opnemen met de medewerkers om te overleggen over een andere aanpak, die wél goed werkt voor degene, waarvoor ik mantelzorger ben. De accommodatie ziet er goed, modern en verzorgd uit. Het is een pand met veel ruimte. Zo zijn er een kapper, een brasserie en een klein winkeltje aanwezig. Alle faciliteiten die nodig zijn om het leven voor de cliënten te kunnen veraangenamen zijn dus aanwezig. Wat ik positief vind is de grote betrokkenheid van de arts. Als ik contact met hem wil hebben, is deze arts heel benaderbaar. In het algemeen vind ik het gebrek aan personeel een groot probleem. Er is daardoor weinig ruimte om eens iets extra's te doen als bijvoorbeeld het mee naar buiten nemen van de patiënten. Ik vind dit bijzonder jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Lunette, groepswoningen Berkelpoort, Veerpoort, Laarpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.