Sensire, locatie De Lunette, groepswoningen Berkelpoort, Veerpoort, Laarpoort

Coehoornsingel 3 7201 AA Zutphen
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire, locatie De Lunette, groepswoningen Berkelpoort, Veerpoort, Laarpoort - Zutphen op 11 juni 2018 Interview

Een kleinschalige vorm is in mijn ogen fijner. Maar mijn moeder is tevreden over haar verblijf en dat is voor ons het allerbelangrijkste. Ze zit er altijd netjes bij. Ik zie dat de medewerkers heel hard werken.Toch maak ik regelmatig mee dat er geen verzorgenden te zien zijn in de huiskamer. Ik merk dat de medewerkers altijd goed met haar om gaan. Ze zijn ook heel correct in het nakomen van de afspraken. Daarnaast wordt er behoorlijk wat georganiseerd zoals uitstapjes en zangmiddagen. Dat stellen wij behoorlijk op prijs.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Lunette, groepswoningen Berkelpoort, Veerpoort, Laarpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.