Sensire, locatie De Lunette, groepswoningen Berkelpoort, Veerpoort, Laarpoort

Coehoornsingel 3 7201 AA Zutphen
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire, locatie De Lunette, groepswoningen Berkelpoort, Veerpoort, Laarpoort - Zutphen op 6 februari 2017 Interview

Mijn moeder zit momenteel goed in haar vel. Dus ik ben in het algemeen heel tevreden over de zorg die haar gegeven wordt. Ik zie wel dat bepaalde disciplines langs elkaar heen lopen. Mijn moeder heeft te maken met een arts, verpleging en verzorgenden. Ik heb het idee dat de lijntjes niet vloeiend in elkaar overlopen. Dit concludeer ik uit bepaalde ervaringen en uit rapportage die ik kan lezen. Het zou naar mijn idee iets meer gestructureerd kunnen. Ik vind de medewerkers heel prettig in de omgang. Het voelt zakelijk maar zeker ook familiair. De medewerkers hebben het druk, maar ik vind het prettig dat ik wel een luisterend oor kan vinden. Ik vind het wel jammer dat er uren gekort worden op een zorgassistent. De instelling hoopt dat dit ingevuld wordt door vrijwilligers, maar tot nu toe is dat niet het geval. Ik hoop dat de trend van uren korten zich niet doorzet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Lunette, groepswoningen Berkelpoort, Veerpoort, Laarpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.