Sensire, locatie De Lunette, Revalidatie

Geriatrische revalidatiezorg

Coehoornsingel 3 7201 AA Zutphen
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire, locatie De Lunette, Revalidatie - Zutphen op 7 februari 2017 Interview

Overige aandoeningen

De afspraken gaan altijd wel goed en ze zijn altijd op tijd. We hebben iedere twee weken een uitgebreid gesprek met de MDO en wij krijgen daar altijd een verlag van mee. Dat vinden wij goed. De zorg voor mijn man gaat goed. Als hij vraagt of hij uit bed gehaald mag worden, dan gaat dat redelijk snel en daar ben ik wel tevreden over. Ze zijn er altijd om hem te helpen tijdens het eten. Ze hebben veel geduld en nemen de tijd. Als ik iets vraag, nemen ze ook de tijd voor mij en krijg ik goed antwoord. Ik vind dat ze vriendelijk zijn en nooit kortaf. De accommodatie zelf is heel goed. De therapie- en oefenzaal zien er goed uit. Er wordt veel aandacht besteedt aan therapie. Mijn man heeft twee keer per dag fysiotherapie en daar zijn wij erg tevreden over. Ik vind het parkeren daar altijd heel moeilijk. Er is een groot parkeerterrein, maar het is altijd vol.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Lunette, Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.