Sensire, locatie De Lunette, Revalidatie

Geriatrische revalidatiezorg

Coehoornsingel 3 7201 AA Zutphen
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire, locatie De Lunette, Revalidatie - Zutphen op 7 februari 2017 Interview

Ik ben over het algemeen tevreden over deze instelling, waar mijn vader verbleef. Hij kreeg daar goede zorg en het personeel was altijd vriendelijk voor ons. Ik vind wel dat soms de communicatie moeizaam ging over de planning van data betreffende evaluatiegesprekken over mijn vader . Dat vond ik wel jammer. Over de zorg ben ik ben ik heel tevreden en met een druk op de bel door mijn vader kwam de verpleging altijd om hem te helpen. Ik vind de accommodatie prima. Er is ook restaurant in het gebouw en het gebouw is heel goed toegankelijk. Het is er gezellig met met andere mensen en er is een goede sfeer. Er vinden ook genoeg verschillende activiteiten plaats. Dat vind ik voor de bewoners alleen maar goed en ook uitdagend. Ik vind dat, als ik vragen had over mijn vader, ik altijd terecht kon bij het personeel. Bij mijn vragen kreeg ik gelijk duidelijk antwoord. Verder werd ik ook tegemoet gekomen door het personeel als er iets voor mijn vader geregeld moest worden, bijvoorbeeld met zijn verhuizing. Dan kreeg ik hele goede medewerking van het personeel. Daarom ben ik ook tevreden over deze instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Lunette, Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.