Sensire, locatie De Lunette, Vischpoort

Coehoornsingel 5 7201 AA Zutphen
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire, locatie De Lunette, Vischpoort - Zutphen op 3 februari 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Als ik eerder of later gedoucht wil worden dan kan ik hier prima een afspraak over maken, deze word ook altijd nagekomen. Ik word deskundig geholpen door de verpleging, iedereen is even lief. De medewerkers proberen echt aandacht te geven. De zorg sluit aan bij mijn persoonlijke wensen; als er een activiteit is dan doe ik daar aan mee, hiervoor word ik gebracht en gehaald. Om 17.00 uur geniet ik in de Brasserie van een warme maaltijd. Ik word begrepen als ik iets te vertellen heb. Ik ben tevreden over mijn eigen verblijf hier, een aparte slaapkamer en badkamer en een gezellig balkon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Lunette, Vischpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.