Waardering van Sensire, locatie De Lunette, Vischpoort - Zutphen op 9 mei 2018 interview

9.3

De medewerkers gaan op een plezierige manier met mijn vrouw om. Ze houd van een beetje gek doen en dan doen de medewerkers lekker met haar mee. Als ze zich even niet zo lekker voelt dan wordt ze altijd opgevrolijkt door de medewerkers. Dan krijgt ze bijvoorbeeld een bakje chips. Mijn vrouw krijgt zeker de zorg nodig heeft, ze heeft een aparte ziekte waardoor dit niet altijd mogelijk is, maar het wordt wel geprobeerd. De omgeving is hartstikke mooi, je kan er fijn wandelen langs het water en dan komen er fluisterboten langs. De kamer van mijn vrouw vind ik wel mooi, ik vind alleen de prijs van de kamer veel te hoog.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Lunette, Vischpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.