Sensire, locatie De Lunette, Vischpoort

Coehoornsingel 5 7201 AA Zutphen
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire, locatie De Lunette, Vischpoort - Zutphen op 3 februari 2017 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Ik kan hier prima een afspraak maken, en het behandelplan bespreek ik samen met mijn partner, contactpersoon en fysiotherapeut. Volmondig ja een zeer deskundig team staat hier dagelijks voor mij klaar. De medewerkers zijn erg vriendelijk. De zorg sluit aan met wat ik belangrijk vind. Ik vind het erg fijn dat mijn partner mij elke dag kan bezoeken, wel is het erg jammer dat we door mijn ziekte niet meer samen in een huis kunnen wonen. Dagelijks ben ik druk bij de fysio met fietsen en lopen het is hard werken maar ik doe het graag voor een nog beter herstel. De dames van de zorg hebben alle aandacht voor me en zijn echt een luisterend oor. Ik ben volledig tevreden over dit appartement, ik heb hier altijd wat te bekijken. En in de lente en zomer geniet ik met volle teugen van het balkon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Lunette, Vischpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.