Sensire, locatie De Lunette, Vischpoort

Coehoornsingel 5 7201 AA Zutphen
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire, locatie De Lunette, Vischpoort - Zutphen op 3 februari 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik kan hier prima een afspraak maken over mijn zorg, en mocht ik iemand direct nodig hebben dan maak ik gebruik van de alarmbel. Mijn verzorging gebeurt veelal door deskundige medewerkers, helaas zijn er de laatste tijd veel invalkrachten dit vind ik vervelend. De dames van de zorg hebben niet altijd de aandacht en tijd voor me, dit komt omdat ze veel te druk zijn. Ze proberen te luisteren naar me, en ze doen hun uiterste best om mij te kunnen begrijpen. Voor mij alleen is deze kamer groot genoeg, ik geniet hier van een prachtig uitzicht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Lunette, Vischpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.