Sensire, locatie De Lunette, Vischpoort

Coehoornsingel 5 7201 AA Zutphen
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire, locatie De Lunette, Vischpoort - Zutphen op 3 februari 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat de medewerkers mijn moeder hier goed verzorgen. Wat ik echter vervelend vind is dat een zuster steeds de jas van mijn moeder op de grond gooit. Dit gebeurt meestal in de eetzaal. Mijn moeder vindt dit heel vervelend, want zij is bijzonder gesteld op deze jas. Afgezien van dit incident merk ik dat de zusters verder goed naar mijn moeder luisteren. Wat ik prettig vind aan deze omgeving is dat mijn moeder zich heel erg op haar gemak voelt. Zij vindt het hier dan ook heel fijn. Wat ik graag zou willen zien is dat de vrijwilligers met mijn moeder van tijd tot tijd naar het winkelcentrum of de markt zouden gaan. Ik weet zeker dat mijn moeder dit zeer zou waarderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Lunette, Vischpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.