Sensire, locatie De Lunette, zorgappartementen Olypoort en Saltpoort

Coehoornsingel 3 7201 AA Zutphen
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire, locatie De Lunette, zorgappartementen Olypoort en Saltpoort - Zutphen op 6 februari 2017 Interview

Ik vind dat de instelling open en centraal is naar de bewoners en de bezoekers toe. Het is een instelling waar er ook geleerd wordt. De communicatie kan wel iets beter, vind ik. Soms zijn er bijvoorbeeld vakantiehulpen voor de zorg aan mijn familielid en dat kan ik merken aan mijn familielid als ik er ben. Bijvoorbeeld, als er geen rekening wordt gehouden met de persoonlijke wensen van mijn familielid. Mijn familielid is soms van slag, als de verzorger iets anders handelt dan is afgesproken. Dat vind ik dan best jammer. De communicatie over bijvoorbeeld afspraken zou dus nog beter kunnen, zodat er zo nog meer eenduidigheid kan zijn. Ik vind het wel positief dat er wordt geluisterd naar mij als mantelzorger. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de instelling en de zorg die mijn familielid krijgt. Er wordt namelijk wel goed opgelet over dat mijn familielid, bijvoorbeeld op tijd eet en gestimuleerd wordt bij de activiteiten, die daar georganiseerd worden. De activiteiten zijn bijvoorbeeld zangbijeenkomsten en knutselactiviteiten. Ik merk en zie aan mijn familielid dat deze zaken diegene goed doet. Dat vind ik heel prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Lunette, zorgappartementen Olypoort en Saltpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.