Sensire, locatie De Lunette, zorgappartementen Olypoort en Saltpoort

Coehoornsingel 3 7201 AA Zutphen
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire, locatie De Lunette, zorgappartementen Olypoort en Saltpoort - Zutphen op 3 februari 2017 Interview

Ik vind de instelling zo goed dat ik er zelf wel zou willen wonen als dat nodig is in de toekomst. Ik vind het met een woord geweldig. De medewerkers vind ik goed getraind om de juiste zorg te leveren. De medewerkers doen er alles aan om het mijn vriendin naar de zin te maken. De medewerkers vind ik altijd vriendelijk. Mijn vriendin kan altijd gezamenlijk koffie drinken met een groep en er worden veel activiteiten georganiseerd. Dat vind ik allemaal heel positief. Het gebouw is nieuw. Beneden is een grote brasserie. Het is altijd ontzettend gezellig in het gebouw, want er worden regelmatig voorstellingen en lezingen georganiseerd. Dat vind ik heel goed. Mijn vriendin heeft een groot privéappartement. Ze heeft twee slaapkamers, een grote badkamer en een enorm balkon. Het is voorzien van alle gemakken. Ik vind het een fantastisch appartement.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Lunette, zorgappartementen Olypoort en Saltpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.