Waardering van Sutfene, locatie De Lunette, zorgappartementen Olypoort en Saltpoort - Zutphen op 21 februari 2017 interview

6.3

Indien ik praktisch vragen heb over relatieve simpele onderwerpen, zoals de was en hier een mail over stuur, dan wordt de vraag vaak wel opgepakt. Als ik een wat moeilijker probleem heb en daar een mail over stuur, dan reageert men niet. Ik heb het idee dat de complexe zaken te moeilijk zijn voor de medewerkers. Ik communiceer alleen met mijn contactpersoon op de vloer en niet met iemand van de leiding. Ik weet niet hoe ik deze mensen moet bereiken. De zorg vind ik in het algemeen redelijk. Mijn moeder klaagt wel dat ze lang moet wachten voordat ze hulp krijgt en ik neem haar serieus. Ik vind dat de medewerkers respectvol omgaan met mijn moeder. Er is een dagbesteding, wat ik goed vind. Mijn moeder is dement en dat wordt langzaam erger. Ik vind dat mijn moeder iets teveel vrijheid krijgt, waardoor het een puinhoop wordt. In de instelling zijn veel voorzieningen aanwezig, zoals een restaurant, zwembad en er zijn zaaltjes waar activiteiten gedaan worden. De instelling vind ik mooi gelegen in een parkje. Hier gebruikt men ook het patiënten volgsysteem. Ik vind dat dit heel slordig gebeurd. Er wordt bijvoorbeeld een naam verkeerd geschreven en de informatie is heel oppervlakkig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sutfene, locatie De Lunette, zorgappartementen Olypoort en Saltpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.