Sensire, locatie De Lunette, zorgappartementen Olypoort en Saltpoort

Coehoornsingel 3 7201 AA Zutphen
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire, locatie De Lunette, zorgappartementen Olypoort en Saltpoort - Zutphen op 7 februari 2017 Interview

Overige aandoeningen

Mijn moeder woont daar. Het gebouw is mooi, met ruime kamers. Er wordt van alles georganiseerd voor de bewoners en dat is prima. Het eten vind ik persoonlijk wat minder. Ik heb een aantal keer mee gegeten en de kwaliteit houdt niet over. Er is veel wisseling in de verpleging, hierdoor is er vaak verschil in de manier van verzorging. Dit is voor mijn moeder erg verwarrend. Ook wordt er regelmatig geroepen dat ze het zo druk hebben in bijzijn van mijn moeder waardoor zij het gevoel krijgt dat zij teveel aandacht vraagt. Ik zie dat allemaal en ik vind dat dat niet moet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie De Lunette, zorgappartementen Olypoort en Saltpoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.