Waardering van Sensire, locatie Het Spijk - Eefde op 9 mei 2018 interview

5.8

Het is een paar keer voorgekomen dat ik met een personeelslid had afgesproken om mijn vader op een bepaalde dag en tijd op te komen halen. Ik had gevraagd of ze ervoor wilde zorgen dat hij gegeten had en klaar zou zitten. In mijn bijzijn was het opgeschreven in het overdrachtsboek. Ik vond het vervelend dat deze afspraak niet was nagekomen en mijn vader niet klaar zat. Ik heb de indruk dat de overdracht niet helemaal goed verloopt. Ik vind dat het personeel meer secuur moet zijn in het lezen van het overdrachtsboek. Ik vind het verdrietig dat mijn vader een hele kleine kamer heeft. Mijn vader heeft daar niet zoveel moeite mee. Het raam op zijn kamer is erg klein en kon aanvankelijk niet open. Ik had daar moeite mee, want ik vind dat zijn kamer af en toe gelucht moet worden. Ik heb dat aanhangig gemaakt, maar er werd niets mee gedaan. Na lang aandringen mijnerzijds kan het raam nu toch een klein beetje open. Mijn vader woont in het nieuwe gedeelte van het Spijk. Ik vind het jammer dat we met visite niet in zijn kamer kunnen zitten. Daar is het te klein voor. Bovendien past zijn relaxfauteuil niet op zijn kamer. Mijn vader houdt er niet van om met visite in het restaurant te gaan zitten. Hij heeft alleen een wastafel op zijn kamer. Badkamer en toilet zijn op de gang.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie Het Spijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.