Waardering van Sensire, locatie Het Spijk - Eefde op 9 mei 2018 interview

7.7

Ik ondersteun een echtpaar die geen familie heeft. Mevrouw zit op een kleinschalige wooneenheid voor dementie. Ik merk dat het verloop hier heel erg hoog is en ik mis continuïteit. Ik vind dat er veel tijd zit tussen vraag en antwoord. Uiteindelijk krijg ik wel antwoord. Gelukkig heeft het wisselen van het personeel niet zoveel effect op de zorg. Het gedrag van mevrouw is hier zelfs vooruit gegaan. Ze had woede uitbarstingen en dit heeft ze nu nauwelijks meer. De medewerkers kijken heel goed naar waar het vandaan komt en hoe ze dat kunnen verbeteren. Daar ben ik heel positief over. Er is aandacht voor haar op het moment dat het nodig is en ze laten haar met rust als dit belangrijk is. Het echtpaar is bewust gescheiden geplaatst en ze gaan heel goed met deze situatie om. De medewerkers zorgen voor een goede begeleiding in hun samen zijn. Verder is alles hier begane grond, mevrouw en meneer kunnen zelf naar buiten toe. Ze kunnen hier rondlopen en meedoen als er iets te doen is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire, locatie Het Spijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.