Waardering van SVRO, Huize Maranatha - Rijssen op 17 mei 2010

5.7

De zorg vind ik hier goed, zolang er geen specifieke dingen gevraagd worden. Het eten is er prima en het personeel vriendelijk. Er wordt nieuw gebouwd en dat is ook hoog tijd, alles is te klein. Het personeel wil heel veel, maar de tijd ontbreekt vaak. Wel zou het personeel specifieker geschoold moeten worden voor bepaalde aandoeningen. Het personeel zou veel meer tijd moeten nemen voor het lezen van de dossiers en de overdrachten, hierdoor gaan er nog weleens dingen langs elkaar heen en dit gaat naar mijn idee ten koste van de bewoner. Op dit moment zou ik niemand aanbevelen hier te gaan wonen, daar de kamers echt te klein zijn en de bewoners geen eigen douche hebben. De liften zijn te klein en in de ene lift past eigenlijk maar net een rolstoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRO, Huize Maranatha? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.