Waardering van SVRO, Verzorgingshuis Elim - Barneveld op 22 december 2016 interview

7.3

Ik vind de afspraken het zwakke punt daar. Als afspraken moeten uitgevoerd worden, dan weten de medewerkers waar het niet mee afgesproken is, vaak niet waar het over gaat. Dat geldt ook voor van bovenaf, dan krijg ik niet de goede informatie. De communicatie onderling vind ik daar niet zo heel erg goed. De persoonlijk verzorging is goed. Ik vind het heel belangrijk dat de medewerkers vriendelijk en aardig zijn. En dat zijn ze ook. De informatie die van de EEV-er komt is heel goed. De medewerkers zijn soms toch niet op de hoogte van dingen. 's Avonds wil mijn familielid op tijd naar bed en dan houden ze zich niet aan de afspraken. Als je daar van afwijkt, wil ik daar overleg over hebben. De vragen die ik stel aan de EEV-er, daar wordt iets mee gedaan. Het is een christelijke instelling. Dat kun je dan ook terug vinden. Er is een kerkdienst en een weeksluiting bijvoorbeeld. Ik denk, dat iemand die niet gelovig is, zich hier niet thuis gaat voelen. Dat is een keuze die men kan afwegen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRO, Verzorgingshuis Elim? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.