SVRZ Borsele, groepswonen Theresiaplein

Theresiaplein 4 6 4453 BV 's-Heerenhoek
Deze locatie is onderdeel van SVRZ

Waardering van SVRZ Borsele, groepswonen Theresiaplein - 's-Heerenhoek op 23 oktober 2018

Dementie

Mijn vader is opgenomen geweest in Theresiahof. De instelling heeft een mooie ruime huiskamer met een goede indeling. De open keuken is gesitueerd tussen de ruime zithoek en het eetgedeelte zodat er een goed overzicht is. De verzorging was goed. Gelukkig waren er op verschillende tijden ook vrijwilligers aanwezig. Tegelijk een punt van aandacht: wanneer verzorgenden alleen op een groep staan dan is dat te weinig. Dit zorgt voor een aanval op de kwaliteit van zorg en voor overbelasting van de verzorgenden. Ik doe een appèl op de regering, de zorgverzekeraar en de directie van verpleeghuizen PG en somatiek om te zorgen voor meer 'handen aan het bed'. Dit geldt overdag zowel als 's nachts.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis SVRZ Borsele, groepswonen Theresiaplein - 's-Heerenhoek

Bedankt voor uw mooie waardering. Ik zal uw tevredenheid zeker doorgeven aan de betreffende medewerkers. Uw zorgen over de werkdruk begrijp ik. We werken hard aan een oplossing met ondersteunende medewerkers. Met vriendelijke groet, Dick Gorsse, locatiemanagers SVRZ Borsele.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ Borsele, groepswonen Theresiaplein ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.