Waardering van SVRZ 't Gasthuis, centrum voor zorg en revalidatie - Middelburg op 19 februari 2017

9.2
  • Beroerte

Prachtige nieuwbouw, moderne ruime kamers en sfeervol ingericht. Restaurant ademt warmte uit en is sociaal ontmoetingspunt waarbij je niet het idee hebt dat je in een verpleeghuis bent.Geriatrische revalidatieunit: Zorg is goed georganiseerd, multi-disciplinaire aanpak, warm, menselijk en betrokken. Onbeperkt bezoek en faciliteiten voor partners om tegen gereduceerd tarief mee te eten. Gratis parkeren op eigen parking.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis SVRZ 't Gasthuis, centrum voor zorg en revalidatie - Middelburg

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Het doet me goed te lezen dat de uitgevoerde renovatie zo gewaardeerd wordt door u. Nog belangrijker is vervolgens de manier waarop wij zorg verlenen. Ook daar bent u erg positief over. Fijn om te lezen, ik zal uw complimenten zeker doorgeven aan de medewerkers. Met vriendelijke groet, Thijs van der Feen, locatiemanager SVRZ 't Gasthuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ 't Gasthuis, centrum voor zorg en revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.