Waardering van SVRZ 't Gasthuis, centrum voor zorg en revalidatie - Middelburg op 16 november 2016

9.3

Schoonvader 90 jaar oud werd plotseling opgenomen voor een bovenbeen-amputatie. De voorbereiding en onderzoek voor de operatie, was goed. Na de operatie zijn nabehandeling was voor hem en familie niet goed. Hij en wij werden geconfronteerd met hallucinaties, fantoomverschijnselen , dat gaf een heel vervelend beeld van zijn revalidatie traject.Zelf ga je zoeken wat het allemaal betekend. Via de computer informatie gehaald van het  Catharina ziekenhuis Eindhoven zo heb ik pa ook kunnen geruststellen tijdens het bezoek en ook de familie. Door de die informatie kon ik ook beter communiceren met het verpleegkundig personeel en de vaatchirurg.Na een voorspoedig geneesproces. Zijn we begeleid naar de revalidatie, op advies was voor mijn schoonvader en familie Het Gasthuis het beste revalidatie huis.De ontvangst, voorlichting en informatie zijn voor-treffelijk verlopen. Ook communicatief van het herstel, zoals het bespreken van het zorgplan en het te volgen traject. Het team bestaande uit verpleegkundige, arts, teamhoofd, maatschappelijk werker, cliënt en een familielid waren daarbij aanwezig.Het team van afd, A1, afd. maatschappelijk werk, restaurantpersoneel, vrijwilligers, fysio-ergo therapeute. Kortom wij hebben ervaren dat samenwerken heel belangrijk is, in ons geval heeft dit de overwinning gebracht voor het welzijn van mijn schoonvader.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis SVRZ 't Gasthuis, centrum voor zorg en revalidatie - Middelburg

geplaatst op 23 november 2016

Hartelijk dank voor u waardering en uw toelichting hierop. Ik ben erg blij met dit compliment ik zal het zeker doorgeven aan alle betrokkenen. Ik wens u en uw schoonvader een voorspoedige verdere revalidatie!

met vriendelijke groeten,
Thijs van der Feen, locatiemanager SVRZ 't Gasthuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ 't Gasthuis, centrum voor zorg en revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.