Waardering van SVRZ 't Gasthuis, groepswonen dementie Ambachtsveld - Oost-Souburg op 18 oktober 2019

• Dementie

Graag nog meer handen aan het bed, dus meer geld van de regering. maar ondanks de tekorten heeft mijn moeder er een super verzorging gehad in de laatste drie jaar van haar leven. Een dikke pluim voor alle verzorgenden/vrijwilligers/activ. begeleiders/etc in deze groepswoning van de SVRZ.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis SVRZ 't Gasthuis, groepswonen dementie Ambachtsveld - Oost-Souburg

Hartelijk dank voor uw erg mooie waardering! Wij zetten de beschikbaar gestelde (extra) gelden volledig in waar ze voor bedoeld zijn: goede zorg. Ik ben blij te lezen dat de medewerkers dit voor uw moeder (en u) gerealiseerd hebben en zal uw waardering zeker aan hen doorgeven. Nogmaals dank! Vriendelijke groet, Thijs van der Feen, locatiemanager SVRZ 't Gasthuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ 't Gasthuis, groepswonen dementie Ambachtsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.