Waardering van SVRZ 't Gasthuis, groepswonen dementie Kranesteyn - Middelburg op 11 januari 2021

8.2

Onze moeder heeft 1,5 jaar in Kranesteyn gewoond. De eerste lockdown hebben wij, en zij, als traumatisch ervaren. Laten we hopen dat dit nooit meer voorkomt! De verzorging was overall goed en aandachtig, bravo! Het enige aandachtspuntje is, dat de zorg voor de rolstoel ondermaats was. Bijvoorbeeld, nieuwe rolstoel met lekke band geleverd, aansturing regelmatig onbruikbaar. Aangezien dit een belangrijk deel van het welbevinden van een bewoner betreft, is een adequatere en snellere aanpak hiervan wenselijk .

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis SVRZ 't Gasthuis, groepswonen dementie Kranesteyn - Middelburg

Hartelijk dank voor uw positieve waardering. Uw beoordeling van de eerste lockdown begrijp ik heel erg goed. We doen ons uiterste best om dit inderdaad nooit meer te laten gebeuren.
Erg jammer dat u geen goede ervaringen hebt wat betreft de rolstoel voorziening. Dat had zo niet gemoeten. Ik geef uw waardering door aan de betreffende medewerkers.

Hartelijke groet,
Thijs van der Feen, locatiemanager SVRZ ‘t Gasthuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ 't Gasthuis, groepswonen dementie Kranesteyn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.