Waardering van SVRZ 't Gasthuis, groepswonen dementie Thibautstraat - Middelburg op 22 februari 2021

9.3
  • Dementie

De Thibautstraat heb ik ervaren als ‘een tweede thuis’. Mijn man is daar professioneel en liefdevol verzorgd vanaf de eerste t/m de laatste dag van zijn verblijf van twee jaar. De samenwerking met mij en de aandacht en begrip voor mij ervaarde ik als zeer positief. Het respect en geduld waarmee mijn man werd behandeld was hartverwarmend. Er wordt gekeken naar de mens achter de ziekte, naar de behoefte van iedere bewoner individueel. De stervensbegeleiding (in coronatijd) was zeer respectvol. Alle aandacht was er op gericht om zijn laatste dagen zo comfortabel mogelijk te maken. Voor mij werd een bed naast het bed van mijn man geplaatst en ik werd volledig bij de verzorging betrokken. Ook het contact met de specialist ouderengeneeskunde, de locatiemanager en de vrijwilligers was prima. Alle lof voor allen die mijn man en ook mij in deze heftige en verdrietige periode zo goed als mogelijk een ‘thuis’ hebben gegeven.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis SVRZ 't Gasthuis, groepswonen dementie Thibautstraat - Middelburg

Heel mooi om te lezen hoe we voor uw man én voor uzelf een ‘tweede thuis’ konden zijn. Dat is ons doel, ik ben heel blij dat dit de medewerkers gelukt is. Dat er met uw man werd omgegaan als de mens die hij was. Ook in de verdrietige periode van afscheid. Ik zal uw waardering zeker onder de aandacht brengen van iedereen die hieraan heeft bijgedragen, nogmaals dank!

Vriendelijke groet,
Thijs van der Feen
locatiemanager SVRZ ’t Gasthuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ 't Gasthuis, groepswonen dementie Thibautstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.