SVRZ Ter Schorre, woongroepen Máxima

Pattistpark 105 4532 HZ Terneuzen
Deze locatie is onderdeel van SVRZ

Waardering van SVRZ Ter Schorre, woongroepen Máxima - Terneuzen op 3 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind het jammer dat de zorg voor mij minder wordt. Ik heb een hoop weg moeten doen en er word binnenkort nog meer weggenomen van mij. De medewerkers vind ik ook niet altijd even behulpzaam in mijn geval. Ik had een coördinator maar ook die komt niet altijd meer langs als ik daar behoefte aan heb. Dit komt door de bezuinigingen en dat is niet fijn voor mij. De slaapkamer word niet altijd goed schoongemaakt, ik doe daar zelf ook veel aan. Verder is het onderhoud wel oké. Er wordt niet veel gedaan aan activiteiten hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ Ter Schorre, woongroepen Máxima? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.