SVRZ Ter Schorre, woongroepen Máxima

Pattistpark 105 4532 HZ Terneuzen
Deze locatie is onderdeel van SVRZ

Waardering van SVRZ Ter Schorre, woongroepen Máxima - Terneuzen op 3 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ze proberen zo goed als mogelijk alle afspraken op tijd na te komen. Er zijn nu zieken dus is het wat lastig voor het personeel om iedereen op tijd te helpen. De medewerkers zijn altijd vriendelijk, aardig en behulpzaam voor me. Er is een vaste ploeg medewerkers en die zijn erg fijn maar als er invallers komen is de zorg minder. Daar zouden ze ook eigenlijk vaste invallers voor moeten hebben, zo leer je elkaar beter kennen en is het voor iedereen makkelijker. In het begin toe ik hier net was had het personeel nog meer tijd om even een praatje te maken. Nu door de bezuinigingen is de werkdruk hoger geworden voor het personeel en hebben ze daar geen tijd meer voor. Dat vind ik heel erg, ik heb vroeger hard gewerkt en betaald aan de zorg en dan ben ik daar eigenlijk nu de dupe van dat er zo bezuinigd wordt. Ik vind dat mijn slaapkamer minder goed wordt schoongehouden, ik zou het zelf anders doen, De kamer wordt wel geregeld bij gehouden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ Ter Schorre, woongroepen Máxima? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.