Waardering van SVRZ Ter Valcke, centrum voor zorg en revalidatie - Goes op 14 november 2019

9.2
  • Beroerte

Als dochter van de patiënt kan ik alleen mijn ervaringen vertellen die ik van mijn vader heb gehoord. Die was vol lof, lieve verpleging, altijd aandacht, lekker eten. En ze laten hem zijn gang gaan maar zijn altijd op de achtergrond. Dank voor de fijne ontvangst met de bijzondere dag van filmopnamen. Ook voor ons een fijne verrassing.

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg SVRZ Ter Valcke, centrum voor zorg en revalidatie - Goes

Bedankt voor uw waardering! Fijn dat u zo positief bent over de zorg voor uw vader. Dat is altijd fijn om te horen. Wij hebben ook van de bijzondere dag genoten tijdens het filmen.
Met vriendelijke groet,
Jacqueline van den Hil, locatiemanager SVRZ Ter Valcke.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ Ter Valcke, centrum voor zorg en revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.