Waardering van SVRZ Ter Valcke, centrum voor zorg en revalidatie - Goes op 24 april 2017

9.2

Bezoek mijn zuster regelmatig. Zij is rechtszijdig verlamd en kan niet praten behalve ja en nee zeggen wat vaak correct doet. Verzorging is zeer betrokken bij haar en doet voor haar wat zij kunnen. Als bezoeker wordt ik plezierig ontvangen en geinformeerd over haar toestand.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis SVRZ Ter Valcke, centrum voor zorg en revalidatie - Goes

Bedankt voor uw waardering. Het geeft ons een goed gevoel om te horen en te zien dat uw zus het goed heeft bij ons. Het gaat ons tenslotte om tevreden cliënten! Daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Jacqueline van den Hil, locatiemanager SVRZ Ter Valcke.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ Ter Valcke, centrum voor zorg en revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.