SVRZ Ter Valcke, centrum voor zorg en revalidatie

Geriatrische revalidatiezorg

Louise de Colignylaan 2 4461 SP Goes
Deze locatie is onderdeel van SVRZ

Waardering van SVRZ Ter Valcke, centrum voor zorg en revalidatie - Goes op 3 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik woon in een kamer met mooi uitzicht, hier ben ik blij mee. Ik heb veel zorg nodig en ik ben dan ook blij met de goede verzorging. Ik word gewassen, aangekleed en geholpen met in en uit bed komen. Als ik op de alarmknop druk dan moet ik weleens lang wachten. Dat is dan 's nachts. Op de dag niet, dan komen ze snel. Mijn kamer is lekker schoon en met mijn rolstoel kan ik overal komen. Hoewel de drempels toch weleens lastig zijn. Er zijn te weinig vrijwilligers om me steeds te rijden. Er wordt hier veel georganiseerd. De zusters vragen of ik mee ga. Dat doe ik wel. Ik vind het moeilijk om dit huis aan te bevelen maar ik heb het naar mijn zin. Het eten is goed, smakelijk klaargemaakt en elke dag soep en een toetje.

Reactie van/namens Geriatrische revalidatiezorg SVRZ Ter Valcke, centrum voor zorg en revalidatie - Goes

Fijn dat u van alles nog kunt genieten en dan vooral het eten. Bedankt voor uw mooie cijfers. Met vriendelijke groet, Jacqueline van den Hil, locatiemanager SVRZ Ter Valcke.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor SVRZ Ter Valcke, centrum voor zorg en revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.